سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلیکا_تولید لوله پلیکا

 

لوله پلیکا یک بخش لوله یا سیلندر تو خالی است که از پی وی سی ساخته شده است. این مقطع معمولاً، اما نه لزوماً، از مقطع دایره ای است، که عمدتا برای انتقال موادی که می توانند جریان داشته باشند. مایعات و گاز ها، دوغاب، پودر ها و جرم مواد جامد کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند برای کاربرد های ساختاری مورد استفاده قرار گیرد. لوله های توخالی نسبت به اعضای جامد بسیار سخت تر از وزن هستند  .

لوله های پلیکا برای انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، مواد شیمیایی، مایعات گرمایش و مایعات خنک کننده، مواد غذایی، مایعات فوق العاده خالص، دوغاب، گاز ها ، هوای فشرده، آبیاری، سیستم های فشار پلاستیک و کاربرد های سیستم خلا استفاده می شود.

انواع لوله پلیکا:

سه نوع اساسی از لوله های پلیکا وجود دارد:

1.     لوله دیواره جامد:

لوله های اکسترود شده متشکل از یک لایه از یک ماتریس همگن مواد گرمانرم که برای استفاده در یک خط لوله آماده است.

2.     لوله دیواری ساختاری:

لوله ها و اتصالات دیواری ساختاری محصولاتی هستند که با توجه به کاربرد مواد برای دستیابی به نیازهای فیزیکی، مکانیکی و عملکرد از طراحی بهینه ای برخوردار هستند. لوله های دیواری سازه ای برای سیستم های لوله کشی، برای انواع کاربرد ها و در بیشتر موارد با همکاری کاربران، راه حل های متناسب با سیستم های لوله کشی هستند.

3.     لوله مانع:

لوله شامل یک لایه فلزی منعطف به عنوان وسط سه لایه باند شده است. به عنوان مثال از لوله مانع استفاده می شود تا از محتویات عبور یافته از لوله (به ویژه آب آشامیدنی) در برابر مواد شیمیایی تهاجمی یا سایر آلودگی ها در محیط آلوده توسط مصارف قبلی، محافظت بیشتری کند.

بیشتر سیستم های لوله پلاستیکی از مواد ترموپلاستیک ساخته می شوند. روش تولید شامل ذوب مواد، شکل دادن و سپس خنک شدن است. لوله ها معمولاً با استفاده از اکستروژن تولید می شود.

لوله پلیکا

استاندارد ها:

سیستم های لوله پلاستیکی انواع خدمات مورد نیاز را برآورده می کنند. استاندارد های محصول برای سیستم های لوله پلاستیک در کمیته استاندارد ملی تهیه شده است. تولید لوله پلیکا بر اساس استاندارد های ملی و بین المللی صورت می گیرد. این الزامات در مجموعه ای از استاندارد های محصول برای هر برنامه در کنار ویژگی های خاص آن ها شرح داده شده است، به عنوان مثال:

    انتقال آب آشامیدنی: الزامات بهداشتی

    انتقال گاز: بالا ترین الزامات ایمنی

    لوله های پلاستیکی برای گرمایش تابشی و گرم کردن کف: مقاومت در برابر دما در طی چند دهه

    کاربرد های فاضلاب: مقاومت در برابر مواد شیمیایی بالا

لوله پلیکا قادر به تحقق نیاز خاص برای هر برنامه هستند. آن ها این کار را در طول عمر طولانی و با قابلیت اطمینان و ایمنی انجام می دهند. عامل اصلی موفقیت با حفظ سطح کیفیت بالا و مداوم حاصل می شود. برای محصولات لوله پلیکا، این سطوح با استاندارد های مختلف تعریف می شوند. دو جنبه برای عملکرد لوله های پلاستیکی اساساً مهم هستند: انعطاف پذیری و طول عمر بالا.

مزایای لوله پلیکا:

·        نوآوری سازه:

صرفه جویی در موقعیت لوله ، ساختار جمع و جور.

·        مقاومت در برابر فشار قوی:

عملکرد فشرده سازی این لوله 10 تا 100 برابر بیشتر از لوله پلیکا معمولی است.

·        مشخصات کامل:

تک سوراخ، دو سوراخ، سه سوراخ، چهار سوراخ و غیره.

·        ساخت و ساز مناسب:

غلاف و لوله یکپارچه شده اند، لوله ها را می توان در یک زمان تولید کرد.

·        استفاده بالا:

موجب صرفه جویی در سرمایه گذاری در مواد و پروژه می شود.

لوله پلیکا

لوله پلیکا به صورت کلی به 3 دسته زیر  تقسیم بندی می شود :

1.     لوله پلیکا معمولی یا لوله پلیکا فشار ضعیف ( لوله پلیکا ارزان )

2.     لوله پلیکا نیمه قوی

3.     لوله پلیکا فشار قوی

مشخصات لوله پلیکا:

·        استحکام بالا، درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر خوردگی.

·        مقاومت و عایق خوب

·        بدون جریان کنونی

·        سن نیست

·        وزن سبک

·        نصب سریع و آسان

·        ساخت و ساز مناسب

·        امید به زندگی طولانی

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلیکا را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم.

کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با ما تماس حاصل فرمایید.

لوله پلیکا