سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلیکا

 

پلیکا یا وینیل لوله های ستونی با بالا ترین کیفیت   uPVC را با تکنولوژی قفل نیرو برای پمپ های غوطه وری، با لوله های بین 1 تا 6 مناسب تا عمق 1400 متر ارائه می دهد. لوله های پلیکا این اطمینان را حاصل می کنند که لوله های ستون ضد گشتاور، ضد استرس، ضد نشت و ضد بار هستند. لوله های پلیکابرای بیش از 50 سال در خدمت شما هستند. ویژگی های بارز لوله پلیکا عبارتند از:

·        100? قوی تر

·        23? کارآمد است

·        60? ارزانتر

·        100?ایمنی برای سلامتی

هدف لوله های پلیکا ایجاد زندگی پایدار در دور ترین نقطه جهان است.

لوله پلیکا

دلیل استحکام لوله های پلیکا پایپ ایران:

1.     ترکیب:

·        92? محتوای پلیمر پی وی سی

·        5? تا 8? تقویت کننده نانو کلسیم بدون پوشش

·        4? تیتانیوم و سایر اصلاح کننده های ضربه بالا برای مخلوط کردن

2.     پردازش:

·        پارامتر های عملیاتی دقیق

·        اکستروژن دو محوره جهت کشش زیاد می میرد

·        کاربید به نقل از ابزار پیچ

3.     طراحی:

·        ضخامت فوق العاده سنگین برای عمق

·        فشار زیاد

·        قفل برق

·        استرس متعادل

·        نازک ضخیم

لوله پلیکا با بالا ترین کیفیت:

وینیل 100? فلزات uPVC بدون ستون لوله برای پمپ های غوطه وری را توسعه داده است. نه تنها ترکیب uPVC بدون سرب و سنگین فلز رایگان، بلکه موضوع ویژه اصطکاک زیاد بالا که توسط وینیل ساخته شده است از استفاده از پین های فلزی نیز جلوگیری می کند، بنابراین به لوله های پلیکا بدون نشت فلز می دهد.

این روش منحصر به فرد جهت یابی در آزمایشگاه تحقیق و توسعه وینیل توسعه یافته است. این روش جهت یابی در هنگام اکستروژن لوله پلیکابرای به دست آوردن ضربه بیشتر در برابر افت فشار و استحکام ضربه ای برای لوله ستونپلیکااستفاده می شود.

PVC سومین پلیمر پلاستیک مصنوعی است که به طور گسترده تولید می شود.

لوله پلیکا، لوله بدون استرس:

لوله های پلیکا قبل از رسیدن به مشتری، یک سری فرآیند و معتدل را طی می کنند. بنابراین، ما اطمینان می دهیم که آن ها حتی اگر به معنای انجام یک گام اضافی باشند، بدون استرس به شما می رسند. اما این است که محصولی بدون دردسر به شما ارائه دهد. بنابراین، هر لوله قطره ای فرایند آنیلینگ را طی می کند که در آن تمام مواد برای بهبود خاصیت مکانیکی و عمر محصول در آن تراز شده اند.

لوله پلیکا

ضخامت دیوار:

این اختراع دیگر آزمایشگاه تحقیق و توسعه وینیل است. این روش اطمینان می دهد که تولید لوله پلیکا در انتهای "نخ" ضخیم تر شده اند تا جبران خسارت مواد به دلیل ایجاد نخ شود. این روش باعث کاهش مصرف مواد اولیه شده و در عین حال استحکام بیشتری را به لوله های ستون uPVC می بخشد.

ضخیم و نازک:

ساخت و ساز منحصر به فرد ضخیم و نازک لوله های آسانسور: این روش نوین برای ضخیم تر ساختن لوله های چاه در انتهای نخ برای جبران حذف مواد به دلیل ایجاد نخ است. ضخامت باقی مانده (t) در انتهای لوله پس از برداشتن نخ برابر با ضخامت بشکه (t) است و اطمینان از استحکام لوله آسانسور یکسان است. این روش باعث صرفه جویی در مصرف مواد اولیه می شود و در عین حال استحکام بسیار بالا تری را برای لوله ایجاد می کند.

فرمولاسیون ویژه لوله پلیکا:

لوله های پلیکا با کشش بالا و ضربه بالا با فرمولاسیون طراحی خاص ساخته می شوند. این طراحی باعث می شود لوله بتواند هم فشار هیدرواستاتیکی داخلی را تحمل کند، هم فشار زیاد کششی عمودی ناشی از وزن ستون و پمپ. فرمول خاص تضمین می کند که نخ ها حتی پس از شل شدن مکرر و یا سفت شدن در طول عمر، شکننده یا متلاشی نشوند. برای ساخت این لوله های ستونی از مواد اولیه ویژه در یک روش پردازش بسیار تعریف شده استفاده می شود.

لوله های پلیکا دارای عملکردی دوتایی است. از یک طرف، این لوله ها باید در برابر فشار هیدرواستاتیک تحویل پمپ مقاومت کنند. این فشار در اولین لوله متصل به پمپ حداکثر است و می تواند تا حداکثر 35 کیلوگرم بر سانتی متر باشد. از طرف دیگر، بیشترین لوله باید بار کل ستون پر از آب را به همراه داشته باشد. وزن پمپ بار کل ممکن است نزدیک به 2 تن باشد. این کاربرد بار دوگانه یک ویژگی منحصر به فرد است و به تکنیک های ساخت ویژه ای نیاز دارد.

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران با سال ها تحقیق و توسعه و مطالعه تقاضای بازار توسعه یافت. لوله پلیکا جدید ترین فناوری را در لوله های با نخ ستون uPVC با ضربات بالا، که به عنوان لوله های ستونی شناخته می شود، معرفی کرده است.

کارخانه لوله پلیکاپایپ ایران، با کیفیت ترین لوله های پلیکا را متناسب با نوع نیاز شما مشتریان عزیز تولید و ارائه می نماید.

هدف ما در آینده، افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برندپایپ ایرانبه یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

لوله پلیکا