سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت لوله های پلیکا پی وی سی

 

لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا همان لوله   U-PVC است که در واقع اولین تولید کننده این نوع لوله پلیکا نام داشت و در ایران هم به همین نام شناخته شده است و بین مردم نام لوله پلیکا را برای لوله های U-PVC خاکستری رنگ استفاده می‌کنند. به همین دلیل این نام بر روی این نوع لوله های پلیمری باقی مانده است.

لوله های پلیکا تمامی خواص مواد U-PVC را دارند، عمر طولانی داشته و به سختی صدمه می بینند. این نوع لوله ها زنگ نمی زنند، پوسیده نمی شوند به همین دلیل در سیستم های آبی، سیم کشی زیر زمینی و خطوط فاضلاب کاربردهای بسیار فراوانی دارند.

مدت زیادی است که U-PVC به عنوان ماده رشد یافته مورد توجه قرار گرفته به رغم همه محدودیت های گوناگون در استفاده از آن وجود دارد، آینده ای همراه با رشد اقتصادی برای آن پیش بینی می شود. همچنین به دلیل این که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند احتمال ترکیدگی آن ها بسیار پایین می باشد.

لوله پلیکا پی وی سی

موارد مصرف و کاربرد های لوله پلیکا پی وی سی :

لوله های پلیکا جزو پر کاربرد ترین نوع لوله های پلیمری مصرفی در جهان می باشند. به علت خاصیت بهداشتی بودن و سطح صیقلی داخل آن، قیمت مناسب، بارگیری آسان، حمل و نقل و اجراو نصب ساده آن بسیار محبوب و پر طرف دار می باشند. از جمله کاربرد های لوله پلیکا میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

1.     سیستم آبرسانی و فاضلاب ساختمان ها و سازه ها

2.     سیتم تهویه و بخش برودتی ساختمان و بنا ها

3.     در بخش صنعت و شهر سازی

4.     انتقال فاضلاب شرکت های صنعتی

5.     حمایت وعایق سیتم های برقی و مخابراتی

مزایای لوله پلیکا پی وی سی :

·        مقاومت در برابر خوردگی :

از آنجایی که لوله های پلیکا غیر رسانا هستند و نسبت به فعل و انفعالات الکتروشیمیایی ناشی از اسید ها، باز ها و نمک هایی که منجر به خوردگی و از بین رفتن فلزات می شوند مقاومت است. در جاهایی که خاک مهاجم است کاربرد بسیار فراوانی دارند. این مشخصه در داخل و خارج لوله پلیکا وجود دارد.

·        مقاومت شیمیایی :

لوله های پلیکا حداکثر تا دمای 140 درجه فارنهایت در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی مقاومت می کند و همچنین در مقابل مواد شیمیایی که معمولا در منازل وجود دارد مقاوم است.

·        انعطاف پذیری :

لوله های پلیکا نسبت به شکستگی و ترک خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند، که این امر یک ویژگی بسیار مهم لوله های پلیکا می باشد. در حالی که لوله پلیکا از ترکیب مواد پی وی سی خشک (U-PVC) ساخته شده در مقابل فشار بدون این که دچار شکستگی و ترک شود، تحمل بسیار بالایی دارد.

·        مقاومت نسبت به وزن، سبک بودن :

لوله پلیکا پی وی سی نسبت به دیگر لوله ها وزن بسیار سبک تری داشته که این از نظر ایمنی بسیار مهم می باشد، زیرا این لوله ها مصدومیت کارگران را به شدت کاهش می دهند.

·        نسوز بودن :

یکی از مهم ترین خواص لوله های پلیکا یا همان لوله های U-PVC خاصیت نسوز بودن این ماده می باشد. به این صورت که مادامی که شعله و آتش برقرار باشد امکان آتش گرفتن این ماده فراهم است و به محض دور کردن آتش این ماده نیز به سرعت سرد شده و خاموش می گردد.

مقاومت در برابر ضربه :

لوله های پلیکا نسبت به لوله های که از خاک رس، بتن و بسیاری از مواد مرسوم دیگر ساخته شده اند مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه نشان می دهند.

·        کیفیت آب :

لوله های پلیکا بر خلاف دیگر لوله ها هیچ تاثیر منفی روی کیفیت آب به جا نمی گذارند.

·        لوله پلیکا عایق حرارتی :

لوله های پلیکا نسبت به لوله های قدیمی تر رسانایی حرارتی کمتری دارند که این امر موجب می شود برای بسیاری از پروژه های عایق حرارتی مناسب و مطلوب باشند.

لوله پلیکا پی وی سی

تقریبا از U-PVC یا پلیکا در کلیه ی موارد به خصوص صنعت ساختمان می‌توان بهره جست. لوله های پی وی سی به جهت مزایای بالا از قبیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی و طول عمر بالا جزو معدود مواردی هستند که تمام قابلیت های مصرف را در بیشتر زمینه ها به خود اختصاص داده اند. لوله های پلیکا را بسته به نوع کاربری در پروژه ها می توان در موارد زیر مورد استفاده قرار داد:

·        سیستم فاضلاب های خانگی

·        سیستم های فاضلاب شهری و صنعتی

·        شبکه های آبرسانی تحت فشار و کم فشار

·        شبکه های برق به عنوان غلاف کابل های فیبر نوری و جریان های برق به جهت عایق بودن این ماده

·        مخابرات و صنایع وابسته

فروش و قیمت لوله پلیکا در انواع معمولی، نیمه قوی، فشار قوی :

فروش کلیه لوله و اتصالات پلیکا جهت کلیه مصارف اعم از ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در انواع لوله پلیکا معمولی لوله پلیکا آبرسانی، لوله پلیکا جهت کابل برق، لوله پلیکا فاضلابی و موارد مشابه از این دست لوله های پلیکا هما نطور که گفته شده دارای موارد مصرف متعدد می باشند. لذا جهت نوع وزن، ضخامت و ساختار مواد لوله های پلیکا پیشنهاد می شود قبل از خرید و دریافت قیمت موارد ذکر شده را حتما لحاظ قرار دهید تا مناسب ترین قیمت را دریافت نمایید. جهت خرید لوله های پلیکا در اقطار 20 الی 400 میلیمتر با کارشناسان پایپ ایران در ارتباط باشید.

موارد مصرف و فروش لوله های پلیکا در مجموعه پایپ ایران به شرح زیر می باشد:

·        لوله پلیکا قوی

·        لوله پلیکا نیمه قوی

·        لوله پلیکا برقی

·        لوله پلیکا کشاورزی

·        لوله پلیکا هواکشی

·        لوله پلیکا معمولی

مناسب ترین قیمت را از پایپ ایران بخواهید.

لوله پلیکا پی وی سی